Saturday, January 7, 2012

Products Review

Hello people. Baru-baru ni, saya pergi serang Elianto dekat Tesco Mergong. Hehe. Mula mula ingatkan nak beli eyeliner ja. Tapi Elianto tengah buat sale and 'terbeli' banyak barang. Saya dapat free gift lagi tuuu. Hehe. Tapi takpa berbaloi baloi sebab saya memang pakai barang barang ni. Setiap bulan mesti pergi beli barang Elianto. Rasanya kalau tak beli rasa tak sah kot. -.-


Sebab beli banyak sangat dapat paper bag Elianto. Comel sangat !


Now, I came out with this entry to review some product I have used. Come, let's go through.



Ultra Define Eyeliner Pencil

Yang ni warna pekat dan cantik, tapi mudah comot kalau muka berpeluh dan berminyak. Kena sedia tisu sentiasa. (saya kuat berpeluh. hehe.) 



Stay On Liner Pen

Warna tak pekat langsung. Tapi mata dia tajam. Sesuai nak buat line halus dekat inner corner of the eyes. Saya selalu doublekan eyeliner ni dengan eyeliner jenis yang lain.



Stay On Liquid Liner

Warna dia cantik. Senang nak pakai bagi yang baru nak belajar pakai liquid eyeliner. Senang nak cuci (Y). Yang tu paling penting. (Y)




Stay On Pencil Liner

Yang ni paling suka sebab warna pekat. Pakai sikit pun dah lekat. Tak mudah comot kalau berpeluh. Yang penting tahan lama. (Y) 



Eye Primer

Eye primer ni memang terbaik. Tekstur tak berminyak and easy to apply. Better blend dengan jari dari brush kalau nak bagi sekata. Eye primer ni tujuannya nak enhance kita punya eye make up and it's work!


P/S : Kalau nak buang better pakai eye-makeup remover sebab Elianto punya eyeliners warnanya agak pekat. 




Selain eyeliners and eye primer, saya dah cuba lip gloss and mask. :)



Risplendere Shine Lip Gloss



Lip gloss yang ni sangat best ! Ada anti-oxidant untuk bibir. Bau lip gloss ni pun wangi. Saya asyik jilat bibir ja kalau pakai lip gloss yang ni. Huhu. My bad !



Mix Vegetables Mask

Okay yang ni mask paling sedap sekali sebab ada sayur. Hehe joke ! Mask ni untuk moisturized, nourished, and whitened the skin. Hasil dia best sangat bila bangun tidur and basuh muka. Rasa fresh gila. Muka pun kurang berminyak dah sekarang. (Y)


P/S : Nak info lebih click HERE.

Till then, Assalamualaikum ! :)








No comments:

Post a Comment

saya sayang semua followers saya ♥