Tuesday, January 10, 2012

Blue and Gold + Black

Hello and Assalamualaikum people. Are you doing fine? I am doing good here. Actually it's so sad since my holiday will end very soon. This Saturday I will be back to Bangi and start the new chapter of semester 4. Erk ? I'm a bit worry about my result of semester 3. Yes, the subjects are really f*cking tough for me. Please pray for my success ya ! 

Okay, today I'm so bored like hell. My broadband speed is over limit and turn to be very slow. It's really annoyed me much. And the saddest part is I can't tweet much today due to my crazy twitter mobile setting. T.T . 

Tadi masa tengah bosan, saya blogwalking banyak blog fashion (walaupun tenet ni lembap macam siput). Seriously, saya tak pandai berfashion and tak ambik port sangat sampai nak follow trend fashion. Me just need simple clothes. T-shirt and jeans are my favourite outfits. Tapi still teringin nak bergaya. Biasalah perempuan kan? Hewhew. :DD 


Inilah saya.


Ni first time keluar pakai macam ni. 


Antara blog yang saya blog walking harini is Dian Pelangi. Oh I really adore her much. She's beautiful ! Rasanya sebelum ni saya dah update pasal dia kan? Kalau nak tengok siapa dia click this link okay?



Tapi kalau nak tengok Dian Pelangi pakai, ni saya bagi link. Saya pakai tak lawa macam Dian ni. hehe. :PP



Lepas blogwalking, saya pergi potong rambut. Jeng jeng. Potong fringe ja okay? Hehehe. Then balik tu saya terus masuk bilik nak try makeup dengan new fringe ni. Mengada dak? -.- Nak tengok tak? Takdalah lawa sangat mekap ni. Cuma mempraktikkan saja. Lagipun rugi kalau beli mekap tak pakai kan?

Mekap ni saya gabungkan warna biru sebagai warna utama dan blendkan dengan warna hitam seterusnya highlightkan dengan gold. Kat sini saya mekap mata ja. Bibir tak letak lipstick bagai. Blusher pun tak pakai. Mihmihmih. :DDD

Okay tak bereksperimen dengan warna ni?


Yeay ! I love smiling!



Yang ni over -.-

p/s : Sori sebab gambar webby ja. Hehehe. :DD


Oh yess. Khamis ni plan nak keluar dengan Fana. Tengok wayang and spend time together since I'll be back to Bangi this Saturday. Tunggu la entry lepas ni okay?

Till then. Assalamualaikum. :)







2 comments:

  1. tak habis2 ngan comel dia.haha.lawa la your eyes makeup! suka :D

    ReplyDelete
  2. ee manada comei pun. gedik ada la. uwekkkk. :P hehe thanks ! mind to be my model?

    ReplyDelete

saya sayang semua followers saya ♥