Thursday, December 29, 2011

Cuti Semester

Semalam masa tengok cerita Tentang Dhia, saya tertarik dengan mekap Nora Danish tu. Macam doll tahu? Ya Allah comei gila. Suka tengok perempuan comel comel letak blusher banyak banyak. Tapi jangan overdo sgt sebab it will turn you to funny clown. Mekap ND dalam cerita ni, MUA maybe just banyak pakai matte dark brown eye shadow. Intense on blusher. and kening yang terbentuk. Sesuai dengan Dhia yang bertudung. 




Sorry tak clear. I just googled it. (Y)

Limited edition of cheeks. Hewhew :P




Baru baru ni, my cousin bertunang. Simple simple ja buat. The best part is masa makan tu. Oh well. I love food to the limit. (Y) haha. Ada bihun sup, kek SR. CHEESE CAKE yawww ! Fav saya. Lepas makan tu, saya pi lepak dekat macam pondok tepi sawah tu. Memang rasa soothing and nyaman gila petang tu dengan angin sepoi sepoi. Let's seee !






This is why I love about Kedah. I'm proud !




Apa motif ni? 



Okay enough merepek. Sebenarnya saja tulis entry ni sebab bosan. Twittering pun bosan. Tumblr pulak asyik buat my lovely red lappy hang ja. So, Twitter ja lah ada. Selalu tweet dgn Fana, Shekin, and Fauu. Kalau depa ni takda, sunyilah tweet saya. :P




Sepetang bersama Fana and Naqibah minum ayaq nyioq

I'm so happy spending time with them. :)


meet Liyana. :)

Meet Naqibah. :)

Lately, selalu sangat keluar dengan kawan kawan. Rumah tu rasa time pagi ja ada muka ni. Petang hilang keluar dengan kawan kawan. Sama ada jogging or just lepak minum. Cuma bezanya, kat sini dengan kawan perempuan and di sana dengan classmates saya yang 97% lelaki. Haaa. jangan ingat saya ni jenis keluar dengan lelaki ja okay? So sad bila orang simply judge saya macam tu without knowing mmg saya ramai kawan lelaki kat sana. I'm just friendly tapi masih ada limit antara lelaki and perempuan. Berkawan biar seribu. okay?



p/s : banyak lagi gambar will be uploaded after this. stay tune !

No comments:

Post a Comment

saya sayang semua followers saya ♥