Wednesday, June 29, 2011

Hanis Amira. i'm kinda missing you. ♥

ALHAMDULILLAH! semalam bukan main panas lagi akhirnya hujan jugak harini. hujan lebat sangat sangat. YEAYYYYY! :)



so,back to my title....




let me introduce you ONE of my BESTIES. her name is Hanis Amira bt Mohd Jamin@Jamil. okay, Fateen saja tulis nama dia panjang panjang. hikhikhik. :P sekarang dia study dekat SMK Sultanah Asma. Upper Six. hahaha. budak pandai kan? i'll wish you goodluck for STPM okay. actually kan, Fateen buat post ni sebab Fateen rindu dekat Hanis sgt sgt. hahaha. lamak sik jumpak!!!!!! (berspeaking dalam bahasa Sarawak means lama tak jumpa). tadi Fateen call Hanis. tapi dia tak angkat angkat jugak. actually dah try call dia sejak minggu lepas. tapi NO ANSWER! haih. geramnya saya kalau orang call tak angkat! HAHA! lepastu, Fateen text dia and dia boleh balas balik....

haa weh.. Aq taw la hg fateen.. Aq save no hg.. Hee :)
(dia letak smiley konon konon comel)
nah aku tiru sebijik bijik ayat hang! hahaha. puas hati aku.


pergh menyirap aku. HAHAHA. bole pulak kan? bukan reti nak contact balik. tak guna punya kawan. :P haha. apa apa pon. lepas tu terus dia call. hahha. awww~ how i missed her voice. :) so we talk and talk. Fateen suro dia datang umah. bole bersembang like we used before. :P hahaha. actually aku rindu nak gosip dgn hang, Hanis oiiii. :p


Dear Hanis,


i'm kinda missing you. we have been best friend since we're still in primary school. so, please come and meet me before i balik ke campus. nanti jum la kita keluar ber 'lalallala' and talk much much more. hahha. i missed that. :P





No comments:

Post a Comment

saya sayang semua followers saya ♥