Wednesday, May 19, 2010

DAY 1 at genting!

actually.my family and i na pergi kl saja.ntah la camna.tetiba my bro in law cakap na pergi jalan kat genting.mula2 ingat dia melawak jaa.haha.mula2.kami suma ke shah alam.na pegi amex kakak saya.we spend one night at there.next
day,kita bertolak ke ikea dulu.sebab kaka saya na beli lampu apa 'kejadahnya'.alih2.ta jadi beli.dia beli jag and food container.apa kes?hahaha.then,we all heading to kl.susah siot cari tempat parking kat masjid india.alih2.terpaksa parking dekat medan tuanku.we all na shopping beli baju kurung sebab bulan jun ni sepupu saya na kawen.tapi ta beli pon.tah la napa.kat bazar masjid india tu.saya beli kasut crocs(imitation punya)huhu.:DD.sedang asyik duk shopping,tiba2 ujan lebat.so we all take LRT at masjid jamek and turun dekat jalan sultan ismail.actually we all tersilap tgk.sepatutnya kena
naik LRT and turun dekat stesen hang tuah.after that take monorel and turun dekat medan tuanku.baru la btol.rupa2nya.kami terpaksa berjalan jugax dalam ujan lebat tu.cian2.after that kami suma bertolak ke genting.


***


otw kl tp genting,saya tertido sebab letih trok.jadi tadak la cerita yang bez.haha.:DD


***


bangun ja dari tido rupanya da mula panjat karak highway.haha.takot taw highway dia.hehe.then our journey to genting start.tgk2 temperature kereta naik.enjin da berasap.so terpaksa berhenti kejap.luckily ada mekanik kat situ.30 minute later,kami pon naik la genting.mula2 kami singgah dekat rumah abang say yang kerja dekat genting tu.na amex tiket skyway n kunci apartment.kalau na tawuu.my sisters n their kids stuck dalam lift.kelakar btol.memang suspen r.nasib baik saya ta pergi sekali.kalau tidak mesti saya 'terlekat' sekali.hahaha.


***


and then,we all pergi makan.diorg yg stuck dalam lift tu lapar sangat kot.so we all pergi makan kat satu2nya restaurant melayu kat genting.after that,we all balik ke apartment tu.kami suma tido keletihan.







to be continued...


No comments:

Post a Comment

saya sayang semua followers saya ♥