Thursday, September 23, 2010

im not an active blogger now. :(

sorry.bcs lately there's no post by me.
fyi.im good here.
but a lil of busy lar.
assignment??
byk yg tak siap lagi.
tapi tgh otw nak siap.
assignment CIT kena submit harine kot.
tapi tah laa
sebab ramai lagi org tak siap
diorg nak submit next wekk by monday kot?
ingat nak follow ja diorg.
HAHA.

HEY!
klau korang suma nak submit.jangan lupa bagitau saya yaaa!


masa cuti hari tu teringin sangat tangan ni nak update blog
tapi tenet takk bayaq lagi
tak bule on9~
=.="
haishhh

actually.
saya ada sumting nak cerita


18/09/10 at 11.00p.m

masa ni saya nak balik GMi suda
so akak n abg saya ntaq kat shahab perdana.
as usual
masa diorg ntaq uh
rilex ja
tapi bila naek bas uh
i cried alot kottt!
abg saya kol every hour to make sure im safe
HAHA
but kdg2 disturbing plak
haha
sampai kat bukit jalil uh dlm pkul 6pg.
BAI suda tunggu saya kat bukit jalil
so teorg tgu sampai pkul 7.30pg for the first train nak balik gmi
sesampai kat gmi kami lepak kat cafe dulu
den naik hostel

YANG NI LAA KEMUNCAK CERITA NII.

masa tu saya dalam bilik sorang2
kmas2 sikit
unpack suma baju
MAKANAN
simpan dlm almari

all of a sudden.

almari tu terjatoh ats kaki saya
ouuuuccchhhh!
:S
VERY THE SAKITTTTT!!

hurmm.cuba bayangkan.yg bucu tu tikam kaki saya
darah kua tak henti2
tak bule jalan!!!
SORANG2 LAK TU
OMG!!!
nanges sorang kot dalam bilik!!!
kol akk
dia suro g klinik
tapi nak p ngn apa?
tadak sapa yg balik lagi pon

AND THEN,
teringat clazmate saya
stay kat bangi jugak
teros kol dia
mintak dia tlg bawa saya g klinik

thanks FATHI!kalau ko tak dak mmg aku mati sorang2 laa.

alhamdulillah.
doktor cakap tadak papa yg serious pon
kaki bengkak tu sbb almari tu berat and jatoh dari tempat yg tinggi.
yg tu jaa
ftn ni wat terok lehhh.
haishhh!




balik2 klinik tu teros makan ubat and tido
den suddenly saya dikejutkan dgn sora fify.
my ROOMATE
dia da balik GMi suda!!
yay!!
rindu sgtsgt kat dia!!
kitaorg pon kletihan
kitaorg tertido dari ptg sampai malam.

KAKI SAYA?

bengkak smpai entry ni di post hari ne!
tapi da surut dahh laa.
cuma
skurg pergi klaz pkai selipar.
myb sok nak start pakai sn
ickers suda kot.

doakan saya yaa!!



LOTS OF LOVE
XOXO






No comments:

Post a Comment

saya sayang semua followers saya ♥